header
Tilmeld   
header
header header header v
header www.fcy.dk Forum Indeks header header header
header header
header header
header header
header header header
    Home   |  FAQ  |  Søg  |  Tilmeldte brugere  header
header header
header header header header header header header

Spillerfokus: Andreas Klausen

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    www.fcy.dk Forum Indeks -> Spillerfokus
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
#23 Reinhardt

Indmeldt: 30. apr 2007

IndlægSkrevet: Lør okt 13, 2007 11:43 am    Emne: Spillerfokus: Andreas Klausen Besvar, med citat

Vi bringer nu det tredje indslag i 'Spillerfokus'.
Denne gang stiller vi skarpt på Ypsilons hurtige angriber/fløj, Andreas Klausen, der desværre har været en del plaget af skader. Vi håber, at Andreas er 100% fit for fight igen til foråret.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Navn?
Andreas Klausen

2. Fødselsdato?
09/07/1985

3. Bosat?
Christianshavn

4. Beskæftigelse?
For tiden arbejder jeg som trainer i et Firma kaldet Aditro, det er dog ikke noget, jeg gider særligt meget længere, og jeg går med planer om at starte på en uddannelse i sommeren 2008.
Det ligger dog ikke fast, hvad jeg vælger at læse endnu.

5. Tidligere klubber?
Vallensbæk Idrætsforening (VI39) og Albertslund IF

6. Hvor lang tid har du spillet for Ypsilon?
Jeg har spillet i FCY, siden jeg var 18, og det løber sig til sådan ca. 4 sæsoner.

7. Hvordan vil du gerne huskes for din tid i Ypsilon?
Som en der altid gerne vil være med til træning og kamp (når jeg altså er skadefri), og som en der altid gerne vil deltage i sociale tiltag uden for fodbolden også.
...Og som den hurtigste spiller i klubbens historie selvfølgelig Smile

8. Din største styrke som spiller?
Min største styrke som spiller må næsten være min hurtighed. Selv på en rigtig dårlig dag, hvor intet fungerer, er det dejligt, at man i det mindste stadig kan løbe fra alle.

9. ... og din største svaghed på banen?
Hovedspillet har aldrig været min store styrke... og venstrebenet kan til tider være ret koldt Smile

10. Bedste Ypsilon-oplevelse/-minde?
Selvom jeg på tidspunktet befandt mig i Esbjerg (af alle gudsforladte steder), så var det en fantastisk oplevelse at følge med i den sidste og afgørende kamp om oprykning til serie 3.
Det er ikke kun, fordi alle andre har valgt det som højdepunkt - det var en rigtig dejlig fornemmelse, da den sidste sms kom ind om målet til 5-4.
Før dét, havde vi kun pr. telefon fået at vide, at Hundige havde fået straffe og så ikke om, at der var scoret eller hvad der skete. Der var jeg lige så stille som en Manchester United fan i Parken...
Men hele Esbjerg kunne høre, da den forløsende sms kom ind på mobilen...

11. Bedste fodbold-oplevelse/-minde?
Min bedste fodboldoplevelse må nok være, da jeg (for efterhånden en del år siden) var i Milano og se mit hold AC Milan besejre rivalerne fra Inter Milan med 2-1 på San Siro. Det var en god kamp, og det var en helt fantastisk stemning de ca. 80.000 tilskuere skabte.

12. Favoritklub (udover Ypsilon)?
Der kun er tre klubber for mig, og da jeg ikke må nævne FCY her, må jeg holde mig til mine to favoritter, som jeg følger i tykt og tyndt:
AC Milan og FC København.

13. Favoritspiller (af alle fodboldspillere i hele verden)?
Der har været en del gennem tiden, mange af dem Milan spillere, men tiderne skifter jo, og spillere bliver ældre og falder fra. Der kan nævnes spillere som Weah og Baggio.
Jeg må nok sige, at den største for mig i lang tid var Andriy Shevchenko, som over en lang periode bar' var farlig for ACM... Han valgte dog at stikke halen mellem benene og flytte til London.
Skal jeg vælge en spiller i dag, som er min favorit, må jeg vælge en spiller, som næsten ene mand vinder titler for mit Milan-hold... der er selvfølgelig tale om Ricardo Izecson dos Santos Leite, også bedre kendt som KAKA.

14. Hvorfor er Ypsilon den bedste klub i verden?
Det er den bedste klub, fordi vi alle har det sjovt med hinanden og med fodbolden. Der er et godt sammenhold, og folk ses både på og udenfor banen.
Det er en hyggelig og venskabelig klub, som alle nye hurtigt falder til i og bliver en del af.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

En stor tak til Andreas for at give sig tid til at svare på spørgsmålene.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    www.fcy.dk Forum Indeks -> Spillerfokus Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum