| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
KBK

Indmeldt: 25. apr 2007 Indlæg: 93 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Søn apr 29, 2007 5:24 pm Emne: FC Ypsilon 2-6 Albertslund BS 72 |
|
|
Oven på sidste uges mange skader kunne Ypsilon igen stille med fuldt hold til weekendens opgør i serie 3. Og det kunne ses fra start. Både under opvarmningen og i starten af kampen var hjemmeholdet fyldt med gejst og vilje.
Efter blot fem minutter gav det gevinst. Et langt dybt indkast fra Jacob Madsen sendte Jesper Petersen af sted i feltet. Og af to omgange lykkedes det angriberen at få sendt bolden i nettet. 1-0.
Kort efter var Ypsilon igen farlige, men Peter Zangenberg måtte se sin afslutning efter hjørnespark ryge få centimeter over mål.
Ypsilon-glæden varede dog kort. Et klumpspil efter et Albertslund-hjørnespark endte med udligning. Og det gav udeholdet overtaget. I flere situationer fik Ypsilon ikke sparket ordentlig væk og midt i 1. halvleg kunne Albertslund sætte sin tredje scoring i nettet. 1-3.
Kort inden halvleg kom udeholdet yderligere foran.
I anden halvleg kom Ypsilon tilbage og fik skabt en del chancer. Alligevel var Albertslund mest farlige foran mål – og først da Nicki Reinhardt fik en friløber med 20 minutter igen kom Ypsilon igen på tavlen. Men på dette tidspunkt havde Albertslund allerede nettet to gange. 2-6. Og derved blev det.
Kampens Ypsilon-spiller blev Søren Nielsen, der sæsondebuterede med en stærk indsats i forsvaret.
”Vi taber til et bedre hold i dag. Det positive er, at vi ikke går ned på kondien, som vi har gjort i de første kampe. Til gengæld skal vi sætte os meget, meget mere igennem i nærkampene. Vi laver stort set ikke et frispark i dag – og vinder heller ikke rigtig nogen nærkampe. Det skal vi forbedre over hele banen,” sagde Ypsilon-formand Jacob Andersen efter kampen.
”Samtidig så må vi bare konstatere, at der ikke er plads til fejl og tøven i serie 3. Det bliver straffet hver gang. Så det må vi arbejde med,” slutter Jacob Andersen.
Kampfakta:
Mål:
1-0 Jesper Petersen
1-1 Albertslund
1-2 Albertslund
1-3 Albertslund
1-4 Albertslund
Halvleg
1-5 Albertslund
1-6 Albertslund
2-6 Nicki Reinhardt (assist Jacob Andersen)
Gule kort: Ingen
Røde kort: Ingen
Referat: Jacob Andersen _________________ "Football is not about dying for your team. It's about making some other poor bastard die for his."
- George S. Patton
Sidst rettet af KBK Tirs maj 01, 2007 1:26 pm, rettet i alt 2 gange |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Formanden

Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 621 Geografisk sted: Roskilde
|
Skrevet: Man apr 30, 2007 9:47 am Emne: Kom igen! |
|
|
Gutter!, Næste gang skal de sat'me have røvfuld!
/Formanden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
#23 Reinhardt

Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 297
|
Skrevet: Man apr 30, 2007 1:00 pm Emne: Hva' så? |
|
|
Hva' så?
Jeg synes, at referenten glemte at skrive, at mit mål blev sat koldblodigt ind med venstre skøjten  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
TK

Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 122 Geografisk sted: Hellerup
|
Skrevet: Man apr 30, 2007 2:44 pm Emne: |
|
|
Nu må vi hellere vinde weekendens kamp mod lejre ellers begynder coach nok sin tale omkring at toget er kørt. Lejre skal bare have klø!  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KBK

|
Skrevet: Man apr 30, 2007 2:54 pm Emne: Re: Hva' så? |
|
|
| #23 Reinhardt skrev: | Hva' så?
Jeg synes, at referenten glemte at skrive, at mit mål blev sat koldblodigt ind med venstre skøjten  |
Nu er det jo Formanden, og ikke undertegnede, der er referent . _________________ "Football is not about dying for your team. It's about making some other poor bastard die for his."
- George S. Patton |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Formanden

Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 621 Geografisk sted: Roskilde
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 7:35 am Emne: Re: Hva' så? |
|
|
| KBK skrev: | | #23 Reinhardt skrev: | Hva' så?
Nu er det jo Formanden, og ikke undertegnede, der er referent . |
Hej Nicki,
At dit mål blev scoret med det kolde ben er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at det var køligt sat ind. Så lad os bare forholde os til teksten i referatet, ikke?
/Formanden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
#23 Reinhardt

Indmeldt: 30. apr 2007 Indlæg: 297
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 9:09 am Emne: Re: Hva' så? |
|
|
| Citat: |
Hej Nicki,
At dit mål blev scoret med det kolde ben er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at det var køligt sat ind. Så lad os bare forholde os til teksten i referatet, ikke?
/Formanden |
Typisk journalister - de skal altid fordreje sandheden
Men ikke nok med at du glemte at referere, hvordan jeg selvsikkert sparkede den ind med mit ellers udmærket venstreben - du glemte også at fortælle om den fremragende aflevering, jeg fik  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
3#JHM Site Admin

Indmeldt: 10. jan 2007 Indlæg: 241 Geografisk sted: Glostrup
|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 11:11 am Emne: Der mangler ikke noget. |
|
|
Jeg synes det er et super referat! Det vigtigste er med: "Et langt dybt indkast fra Jacob Madsen sendte Jesper Beres af sted i feltet."
Ses i aften. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KBK

|
Skrevet: Tirs maj 01, 2007 1:25 pm Emne: Re: Der mangler ikke noget. |
|
|
| 3-JHM skrev: | Jeg synes det er et super referat! Det vigtigste er med: "Et langt dybt indkast fra Jacob Madsen sendte Jesper Beres af sted i feltet."
Ses i aften. |
Madsens sikkert fremragende indkast ufortalt, så hedder Jesper retteligt Petersen til efternavn. Jeg har rettet det i teksten, og bedes referenten huske det fremover .
Mvh,
Karsten _________________ "Football is not about dying for your team. It's about making some other poor bastard die for his."
- George S. Patton |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|